اخبار
title

گام بزرگ گروه صنعتی پارس ساختار در تکمیل زنجیره فولاد ستودنی است

۲۴ بهمن ۱۴۰۰
گام بزرگ گروه صنعتی پارس ساختار در تکمیل زنجیره فولاد ستودنی است

علیرغم همه مشکلات اقتصادی، همچنان تکاپو و تلاش در شرکت‏ های بخش خصوصی دیده می‏شود.

احسان نمازی زاده، رییس اندیشکده سیاست‏ های صنعت و معدن راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از غرفه صنایع معدنی و فولادی گروه صنعتی پارس ساختار در هجدهمین نمایشگاه بین‏ المللی ایران متافو بیان کرد: علیرغم همه مشکلات اقتصادی، همچنان تکاپو و تلاش در شرکت‏ های بخش خصوصی دیده می‏شود.

نمازی زاده با تمجید و ستایش از فعالیت شرکت‏ های صنایع فولاد شهریار تبریز، ذوب نورد توانارام، معدنی فرنارام و بازرگانی آشنارام در مسیر تکمیل زنجیره تولید فولاد تصریح کرد: مجموعه پارس ‏ساختار مانند سایر مجموعه‏ های بخش خصوصی عملکرد بسیار درخشان با طرح‏ های توسعه بسیار خوبی است و امیدواریم با قدم‌های استوارتر در جهت نیل به اهداف خود قدم بردارد.

رییس اندیشکده سیاست‏ های صنعت و معدن راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام محیط شرکت‏ های خصوصی را به عنوان رزمندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی، با نشاط و جهادی خوانده و افزود: صنعت فولاد یکی از صنایع پایه و اساسی کشور است که صنعتی شدن کشور را طی ۳ دهه گذشته شتاب بخشیده است.

وی ادامه داد: در چند ماه اخیر مشکلاتی در زمینه تامین سوخت واحدهای فولادی وجود داشت که با تدبیر و درایت، شرکت‏ ها توانستند با کمترین هزینه و اتلاف انرژی تولید را ادامه دهند.

رییس اندیشکده سیاست‏ های صنعت و معدن راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید پشتیبانی و رفع موانع توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام بدنبال شناسایی موانع تولید و رفع آن‏ها است و در این راه شرکت‏ های بخش خصوصی نقطه نظرات خود را در مورد مقررات، قوانین و دستورالعمل‏ های موجود و اصلاح آن به نهاد‏های حاکمیتی منتقل کنند تا با اصلاح و رفع آن‏ها بتوانند با طیب خاطر بهتری به فعالیت خود ادامه دهند.