اخبار
title

پارس ساختار به دنبال تکمیل زنجیره تولید فولاد در شمالغرب کشور است

۲۰ آذر ۱۴۰۰
پارس ساختار به دنبال تکمیل زنجیره تولید فولاد در شمالغرب کشور است

گروه صنعتی پارس ساختار یکی از مجموعه ‏های صنعتی قدرتمند و توسعه یافته استان آذربایجان شرقی

گروه صنعتی پارس ساختار یکی از مجموعه ‏های صنعتی قدرتمند و توسعه یافته استان آذربایجان شرقی است که در بخش صنعتی و معدنی این گروه به دنبال تکمیل زنجیره تولید فولاد در شمالغرب کشور است.

به گزارش دفتر ارتباطات و رسانه ‏ای گروه صنعتی پارس ساختار حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه مجموعه صنعتی و معدنی گروه صنعتی پارس ساختار در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو با بیان این مطلب گفت: صنعت فولاد یکی از زیرساخت های پیشرفت کشور می‏باشد که توسعه و گسترش در هر بخش وابسته به فولاد است.

نماینده محترم مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس افزود: نمایشگاه بین‏ المللی ایران متافو محلی برای نمایش توانمندی صنایع چرخه فولاد و ماشین آلات وابسته این صنعت است و شرکت‏ های داخلی و خارجی می‏توانند محصولات خود را به بهترین شکل ممکن عرضه کنند.

وی با اشاره به پروژه احداث کارخانجات نورد سرد شرکت صنایع فولاد شهریار تبریز گفت: خوشبختانه این پروژه پیشرفت بسیار خوبی داشته و امیدواریم با راه اندازی فاز اول پروژه نورد سرد در سال آینده اشتغال زایی قابل توجهی برای مردم منطقه ایجاد شود.

میرتاج الدینی با اشاره به اینکه این اولین واحد تولید نورد سرد در استان آذربایجان شرقی است تصریح کرد: راه ‏اندازی کامل این خطوط تولید و افزایش میزان تولید نورد سرد از ۲۰۰ هزار تن به ۵۰۰ هزار تن مستلزم حمایت مدیران و مسئولین کشوری و استانی است.

حجت الاسلام سید محمدرضا میر تاج الدینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۰ را سال تولید پشتیبانی‏ ها و مانع زدایی‏ ها نامگذاری کردند، گفت: این یک شعار راهبردی است که مخاطب اصلی آن مسئولین و مدیران سه قوه هستند که در همین راستا بنده و همکارانم در مجلس شورای اسلامی به دنبال شناسایی و رفع موانع در سر راه تولید هستیم.