اخبار
title

هجدهمین نمایشگاه متافو با استقبال و شکوه خاصی برگزار شد

۲۴ بهمن ۱۴۰۰
هجدهمین نمایشگاه متافو با استقبال و شکوه خاصی برگزار شد

برگزاری نمایشگاه متافو با استقبال و شکوه خاص

غلامرضا خلیقی مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا ضمن بازدید از غرفه گروه صنعتی پارس ساختار در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو و دیدار با نایب رییس هیات عامل گروه صنعتی پارس ساختار در گفتگو با خبرنگار پانار گفت: علیرغم شرایطی که همه‏گیری ویروس‌کرونا حاکم کرده است نمایشگاه متافو با استقبال و شکوه خاصی برگزار شد و همچنین توانستیم با مشتریان خود ارتباط موثری داشته باشیم.

غلامرضا خلیقی با اشاره به توانمندی‏های زیر مجموعه گروه صنعتی پارس ساختار گفت: این گروه صنعتی در حوزه صنعت فولاد و سایر رشته‏هایی که فعالیت دارد پیشرفت قابل توجهی داشته است و انتظار می‏رود شاهد موفقیت و پیشرفت‏های دیگری از این مجموعه باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا با بیان اینکه صنعت فولاد صنعت زیرساختی برای کشور محسوب می‌شود، افزود: هرچه به صنعت فولاد بیشتر توجه شود و این صنعت مورد حمایت بیشتری قرار گیرد، اقتصاد و صنعت کشور در ریل توسعه و با سرعت بیشتری حرکت کرده و پیشرفت می‌کند.

وی با بیان اینکه امروزه یکی از مشکلات کشور تامین انرژی و مواد اولیه است، اظهار داشت: با توجه به تحریم‏های حاکم بر کشور که باعث کاهش واردات شده، تنها راه حل این مشکل تولیدات داخلی با اتکا به استعداد جوانان کشور است.