اخبار
title

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران: حضور مجموعه خوشنام و علمی گروه صنعتى پارس ساختار در نمایشگاه بین المللى ایران متافو باعث افتخار خطه آذربایجان است

۱۳ آذر ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران: حضور مجموعه خوشنام و علمی گروه صنعتى پارس ساختار در نمایشگاه بین المللى ایران متافو باعث افتخار خطه آذربایجان است

حضور مجموعه خوشنام و علمی گروه صنعتى پارس ساختار در نمایشگاه بین المللى ایران متافو باعث افتخار خطه آذربایجان است

مهندس صابر پرنیان، مدیرعامل شهرک هاى صنعتى استان تهران با ابراز خوشحالی و خرسندی از حضور در غرفه ی پارس ساختار گفت: حضور مجموعه ی خوشنام و علمی گروه صنعتى پارس ساختار در این نمایشگاه مهم باعث افتخار آذربایجان و کشور است. ارتقای این شرکت ها باعث رونق صنعت کشور و نهضت اقتصادی میگردد.

وی با اشاره به حضورش در نمایشگاه مسکو افزود: کشور ما نه تنها در هیچ زمینه ای کمبودی ندارد بلکه دارای فناوری هاى چشمگیری نیز هست. فقط کافیست صنایع ما به باور و ایمان قلبی نسبت به ارزش توانمندی های خود برسند.

پرنیان در مصاحبه با خبرنگار پانار نسبت به پیشرفت صنعت آذربایجان و جایگاه تبریز در این عرصه ابراز امیدواری کرد و گفت: پارس ساختار علاوه بر فعالیتهای علمی مختلف، در امر اشتغال زایی و ایده پردازی در رشته های مختلف صنعتی هم در کشور و هم در جهان سرآمد بوده است. ما امیدواریم نهضت رونق و تولید در کشور با شدت بیشتری ادامه یافته و چنین شرکت هایى به برندهای معروف دنیا تبدیل گردند.

او در پایان با آرزوی اینکه دولت و مسئولین، موانع برسرراه تولید را برداشته و به بهبود کسب و کار کمک کنند، به کشوری آباد و آزاد تاکید نموده و اظهار داشت: امید دارم که انقلاب صنعتی در بخش تولید باعث زمینه سازی کسب ثروت شود و شرکت های خصوصی بتوانند با الگوبرداری از شاخص های موفقیت مجموعه ای همچون پارس ساختار افق جدیدی را به سوی پیشرفت باز نموده و در دنیا پیشرو باشند.