اخبار
title

دیدار دکتر اباذر و مدیرعامل شرکت بین المللى تابانى پاکستان

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدار دکتر اباذر و مدیرعامل شرکت بین المللى تابانى پاکستان

گفتگوی دکتر اباذر و مدیرعامل شرکت بین المللى تابانى پاکستان

مدیر عامل شرکت بین المللی تابانی پاکستان و هیئت همراه با حضور در تبریز، پس از بازدید از شرکت های پارس ساختار، ذوب نورد توانا رام و صنایع فولاد شهریار، واحدهای زیر مجموعه گروه صنعتی پارس ساختار با دکتر اباذر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار، در این دیدار راهکارهای همکاری مشترک بین گروه صنعتی پارس ساختار ایران و شرکت تابانی پاکستان بررسی و گفتگو شد.

دکتر نوید نواده اباذر با بیان اینکه بر اساس راهبرد های تعیین شده در کشور، توسعه روابط تجاری با کشورهای همسایه یکی از اولویت ها می باشد گفت: کشور پاکستان پتانسیل های فراوانی برای ایجاد بازار کار در عرصه های مختلف صنعتی بویژه در حوزه های نیرو و فولاد دارد.

عبدالرئوف تابانی مدیرعامل شرکت بین المللی بازرگانی تابانی نیز در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از حضور در ایران و شهر تاریخی و صنعتی تبریز و بازدید از توانمندی های شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی پارس ساختار گفت: شرکت تابانی با قدمت دیرینه خود در عرصه های مختلف صنعتی بویژه در امور واردات و صادرات فعالیت داشته و علاقمند است تا با شرکت های توانمند ایرانی نیز پروژه های مختلفی را در دو کشور انجام نماید.

در این سفر عبدالمتین قریشی و زیم تابانی، مدیرعامل شرکت تابانی پاکستان را همراهی می کردند.