اخبار
title

برنامه‏ های توسعه ‏ای پارس ساختار در بخش صنایع و معدنی قابل توجه و چشمگیر است

۲۴ بهمن ۱۴۰۰
برنامه‏ های توسعه ‏ای پارس ساختار در بخش صنایع و معدنی قابل توجه و چشمگیر است

برنامه‏ های توسعه ‏ای پارس ساختار

عبدالرضا اکبری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه مجموعه معدنی و فولادی گروه صنعتی پارس ساختار از توانمندی‏ها و تلاش‏ های این گروه صنعتی در عرصه تولید و اشتغالزایی قدردانی کرد.

در حاشیه این بازدید رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی طی گفتگو با خبرنگار پانار گفت: واحدهای مستقر هجدهمین دوره نمایشگاه ایران متافو بسیار خوب و موفق هستند، از جمله مجموعه گروه صنعتی پارس ساختار که برنامه ‏های توسعه ‏ای خوبی داشته و فعالیت قابل توجه و چشمگیری را در این حوزه داراست.

عبدالرضا اکبری گفت: انتظار می‌رود این واحدها علاوه بر رفع نیاز بازارهای داخلی، بتوانند صادرات قابل توجهی داشته باشند و در بازار جهانی بدرخشند و ایران اسلامی را با تولیدات و قدرت اقتصادی خود به دنیا معرفی کنند.

وی افزود: کشوری که در حوزه تولید قوی عمل کند، هیچکس نمی‏تواند به آن کشور متعرض باشد و این اطمینان را داریم که ایران عزیزمان در آینده‏ای نه چندان دور با نیروهای غیور و متعصب و با اراده خواهد درخشید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تصریح کرد: راه حل برون رفت از وضع آشفته اقتصادی را حضور حداکثری بخش خصوصی می‌دانیم. دولت نباید رقیب باشد بلکه باید تسهیل کننده مسیر باشد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس از اراده دولت سیزدهم و مجلس فعلی برای حل مشکلات بخش تولید و صنعت خبر داد و افزود: توانمندی‏ های خوبی در منطقه و کشور در بخش‏های مختلف تولیدی وجود دارد. دولت باید بستر درخشش تولید ملی توسط بخش خصوصی را به جد فراهم نماید.

وی ادامه داد: امروز نسخه درمان اقتصاد بیمار کشور، بسیج همه امکانات و استعدادهای داخلی است. همه موظفیم راه را برای درخشش این مجاهدان عرصه تولید و اقتصاد، هموار نماییم.