اخبار
title

از تکمیل زنجیره فولاد در استان حمایت میکنیم

۱۲ شهریور ۱۴۰۲
از تکمیل زنجیره فولاد در استان حمایت میکنیم

دکتر کلامی معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فولاد تبریز و بازدید از غرفه صنایع معدنی و فولادی گروه صنعتی پارس ساختار با قدردانی از تلاش های مدیریت این گروه صنعتی در تکمیل زنجیره تولید فولاد در استان گفت: یکی از ۱۰اولویت مهم اقتصادی استان تکمیل زنجیره فولاد […]

دکتر کلامی معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فولاد تبریز و بازدید از غرفه صنایع معدنی و فولادی گروه صنعتی پارس ساختار با قدردانی از تلاش های مدیریت این گروه صنعتی در تکمیل زنجیره تولید فولاد در استان گفت: یکی از ۱۰اولویت مهم اقتصادی استان تکمیل زنجیره فولاد است و دولت به جد ازاین موضوع حمایت می کند.

 

معاون استاندار آذربایجان شرقی افزود: آذربایجان پرچمدار تولید فولاد توسط بخش خصوصی در کشور است و این موضوع نشان از پتانسیلهای بالای استان در این عرصه می باشد.

وی فعالان بخش خصوصی استان را بسیار توانمند دانست و با اشاره به جایگاه ویژه فعالان بخش خصوصی در بهبود توسعه صادرات غیرنفتی استان گفت: باید برنامه‌های راهبردی مناسبی برای رشد اقتصادی استان تدوین شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اينکه توسعه صادرات غیرنفتی جزو مهم‌ترین مسائل اقتصادی است؛ ادامه داد: افزايش ثروت با توسعه صادرات تحقق می‌یابد. کلامی در خصوص موضوع سهل‌گیری در قانون گفت: باید با تغییر نگرش فضا را برای فعالیت بخش خصوصی استان باز کنیم. گفتنی است گروه صنعتی پارس ساختار با راه اندازی معدن سنگ آهن، واحد ذوب نورد و شرکت تولید گالوانیزه و پشبرد پروژه احداث نورد سرد و نورد گرم و برنامه ریزی برای احداث واحد گندله سازی و احیا به دنبال تکمیل زنجیره تولید فولاد از سنگ آهن تا انواع ورق‌های فولادی ،گالوانیزه و انواع پروفیل‌های فولادی می باشد.