اخبار فولاد
title

آمریکا آهن، فولاد، آلومینیوم و مس ایران را بار دیگر تحریم کرد

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
آمریکا آهن، فولاد، آلومینیوم و مس ایران را بار دیگر تحریم کرد

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه رفتارهای خصمانه با مردم ایران، با صدور فرمان اجرایی، بار دیگر تحریم هایی را علیه بخش آهن، فولاد، آلومینیوم و مس ایران اعمال کرد. به گزارش پانار به نقل از خبرنگار ایرنا، این فرمان اجرایی دونالد ترامپ روز چهارشنبه در سالروز خروج یکجانبه از توافق بین المللی و مورد تأیید […]

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه رفتارهای خصمانه با مردم ایران، با صدور فرمان اجرایی، بار دیگر تحریم هایی را علیه بخش آهن، فولاد، آلومینیوم و مس ایران اعمال کرد.

به گزارش پانار به نقل از خبرنگار ایرنا، این فرمان اجرایی دونالد ترامپ روز چهارشنبه در سالروز خروج یکجانبه از توافق بین المللی و مورد تأیید شورای امنیت سازمان ملل متحد و اعمال تحریم های غیرقانونی صادر شد.
وی، سیاست آمریکا را تداوم ‘جلوگیری از تمام مسیرهای دسترسی ایران به سلاح اتمی، موشک های بالستیک قاره پیما’ و آنچه را که ‘مقابله کامل با نفوذ مخرب ایران در خاورمیانه’ نامید، برشمرد.
وی افزود: همچنین سیاست آمریکا این است که راه های درآمد دولت ایران را ببندد که شامل درآمدهای ناشی از صادرات محصولات آهن، فولاد، آلومینیوم و مس ایران می شود که ممکن است در تامین مالی و حمایت از گسترش سلاح های کشتار جمعی، گروه های تروریستی و شبکه های آن، کارزار تهاجم منطقه ای و گسترش نظامی گری استفاده شود.
بر این اساس، تمام درآمدها و منافع ناشی از هر اقدامی در بخش آهن، فولاد، آلومینیوم یا مس ایران در قلمرو خاک آمریکا مسدود خواهد شد و تعامل با اشخاصی که مالکیت، کنترل یا مدیریت یک شرکتی که بخشی از این صنایع باشد نیز ممنوع خواهد بود.