اخبار فولاد
title

کلاف ورق گرم با ضخامت ۱۲ میلیمتر در خوزستان تولید شد

۲۲ فروردین ۱۳۹۸
کلاف ورق گرم با ضخامت ۱۲ میلیمتر در خوزستان تولید شد

سرپرست شرکت نورد و لوله اهواز گفت: کلاف ورق گرم با ضخامت ۱۲ میلیمتر برای نخستین بار در کشور در خوزستان تولید شد. به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار از ایرنا، جواد خدابخشی افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در سال رونق تولید ملی، شرکت نورد و لوله اهواز با همت نیروهای […]

سرپرست شرکت نورد و لوله اهواز گفت: کلاف ورق گرم با ضخامت ۱۲ میلیمتر برای نخستین بار در کشور در خوزستان تولید شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار از ایرنا، جواد خدابخشی افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در سال رونق تولید ملی، شرکت نورد و لوله اهواز با همت نیروهای خود، موفق به تولید این محصول شد.

وی با بیان اینکه این محصول تاکنون در ایران تولید نشده بود گفت: کلاف ورق گرم با ضخامت ۱۲ میلیمتر در صنایع ساختمان سازی، مخزن سازی و کشتی سازی کاربرد دارد.

سرپرست شرکت نورد و لوله اهواز افزود: شرکت نورد و لوله اهواز، این محصول را به منظور ایجاد تنوع در محصولات، تامین نیاز بازار، ارتقای درآمد شرکت، توسعه فروش و افزایش سهم بازار، در سبد محصولات خود قرارداده است.

شرکت نورد و لوله اهواز (سهامی عام) در سال ۱۳۴۶ به منظور تولید کلاف ورق گرم فولادی، لوله‌های سیاه، گالوانیزه، گاز و پروفیل تاسیس و در مهرماه ۱۳۵۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این کارخانه دارای ۲ کوره می‌باشد که ظرفیت نامی تولید سالانه آن ۶۰۰،۰۰۰ تن کلاف ورق گرم فولادی می باشد.