اخبار
title

توسط سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی صورت گرفت// تجلیل از سی و پنج سال کارآفرینی مدیرعامل گروه صنعتی پارس ساختار

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
توسط سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی  صورت گرفت// تجلیل از سی و پنج سال کارآفرینی مدیرعامل گروه صنعتی پارس ساختار

تجلیل از سی و پنج سال کارآفرینی مدیرعامل گروه صنعتی پارس ساختار

با حضور نائب رئیس و هیات همراه سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی در دفتر گروه صنعتی پارس ساختار از سی و پنج سال تلاش و کار آفرینی مهندس جلیل نواده اباذر مدیرعامل گروه صنعتی پارس ساختار تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار دکتر بهرنگ دیلمقانی نائب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی با قدردانی از فعالیت ها ، تلاش ها و روحیه بالای مهندس اباذر در عرصه صنعت ،تولید و کارآفرینی گفت: بحث اشتغال زایی برای نیروهای متخصص و تحصیلکرده دانشگاهی یکی از مشکلات فعلی کشورماست که خوشبختانه گروه صنعتی پارس ساختار توانسته است جمعی از این جوانان تحصیلکرده و متخصص را در قالب یک تیم منسجم و قوی گرد هم آورد.

وی افزود: امروز آمده ایم از شرکت پارس ساختار دعوت کنیم تا جهت ایجاد کار و آغاز پروژه های مختلف در استان آذربایجان غربی برنامه ریزی کنند تا شاهد افزایش بهره وری صنعت در شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی باشیم.

نائب رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی گفت: حلقه مفقود ارتباط بین علم و صنعت باعث شده که نتوانیم در دانشگاهها برای تبدیل علم به ثروت و کاربردسازی ایده ها طرحی براندازیم و بایستی در این راه از نظرات و تجربیات ارزشمند افرادی همچون مهندس اباذر که توانسته اند با نگاهی بنیادی علم را در تولید ثروت قرار دهند استفاده کنیم.

مهندس جلیل نواده اباذر نیز در این دیدار با تبیین شرایط سخت این روزهای صنعت و تولید در کشورگفت: با وجود همه سختی ها باید برای سربلندی کشورمان تلاش کنیم و می دانیم که این راه سخت هست اما هیچگاه بن بست نیست.

مدیرعامل گروه صنعتی پارس ساختار ادامه داد:بایستی با استفاده مثبت از دانش و سرمایه بتوانیم در راستای منافع ملی و ایجاد رفاه برای مردم کشورمان حرکت کنیم.همواره در زندگی شخصی خود مجدانه تلاش کرده و با امید به آینده، برنامه هایم را پیش برده ام چرا که اعتقاد راسخ دارم اگر امیدوارانه تلاش کنیم بی شک آینده از آن ما خواهد بود.

در پایان این نشست دکتر دیلمقانی به نمایندگی از اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی با اعطای لوح تقدیر از سی وپنج سال تلاش ها و کار آفرینی مهندس جلیل نواده اباذر مدیرعامل گروه صنعتی پارس ساختار تجلیل کرد.