اخبار
title

بیست و دوم اردیبهشت، سالگرد تاسیس شرکت پارس ساختار

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
بیست و دوم اردیبهشت، سالگرد تاسیس شرکت پارس ساختار

سالگرد تاسیس شرکت پارس ساختار

سی و پنج سال تلاش و ایستایی برای پارس ساختار

شرکت پارس ساختار به عنوان تنها شرکت EPC کار و پایه یک وزارت نیرو در شمالغرب کشور سی و پنج ساله شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار؛ بیست و دوم اردیبهشت سال ۱۳۶۳ به همت مهندس جلیل نواده اباذر به عنوان مدیرعامل و رییس هیات مدیره؛ شرکت پارس ساختار به عنوان تنهاترین شرکت پیمانکاری پایه یک وزارت نیرو در تبریز تاسیس و راه اندازی شد.

شرکت پارس ساختار با سی و پنج سال سابقه فعالیت در صنعت برق کشور و بهره مندی از پشتوانه علمی و عملی، موفق به اجرای پروژه های متعدد احداث و بازسازی نیروگاه ها، پست های فشار قوی و خطوط انتقال نیروی برق در داخل و خارج از کشور گردیده است.

طراحی، ساخت و نصب برج های تک پایه خود ایستای بتنی در سطح ولتاژ ۶۳ تا ۴۰۰ کیلوولت با تعداد مدارات مختلف و بصورت کمپکت از ابتکارات این شرکت بوده که ثبت اختراع داخلی و بین المللی شده است.

پارس ساختار تنها شرکت صلاحیت دار از سوی توانیر برای تولید هر سه نوع دکل (خود ایستای بتنی، تلسکوپی فولادی و مشبک فولادی) انتقال نیرو می باشد.

گفتنی ست این شرکت با شعار پارس ساختار نماد تلاش و ایستایی، تاکنون بیش از ۲۰۰ پروژه احداث خط، پست و نیروگاه و اجرای بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر انواع خطوط انتقال و فوق توزیع نیروی برق و میلیون ها دلار صادرات خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور را در کارنامه خود دارد.