اخبار فولاد
title

ارزش تفاهمنامه‌های بومی‌سازی صنعت فولاد به ۵۰۰ میلیارد تومان رسید

۱۵ دی ۱۳۹۸
ارزش تفاهمنامه‌های بومی‌سازی صنعت فولاد به ۵۰۰ میلیارد تومان رسید

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: امسال حدود ۵۰۰ میلیارد تومان تفاهمنامه با محوریت بومی سازی در صنعت فولاد امضا شده که ضروری است به مرحله امضای قرارداد برسد. به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار از (ایمیدرو)، «خداداد غریب پور» در نشستی با هیات مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد ایران افزود: توسعه بومی […]

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: امسال حدود ۵۰۰ میلیارد تومان تفاهمنامه با محوریت بومی سازی در صنعت فولاد امضا شده که ضروری است به مرحله امضای قرارداد برسد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار از (ایمیدرو)، «خداداد غریب پور» در نشستی با هیات مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد ایران افزود: توسعه بومی سازی از خواسته های اصلی مقام های ارشد نظام است و ضرورت دارد شرکت های فولادی بر روی بومی سازی و تامین نیازهای این صنعت تمرکز داشته باشند.

وی یادآورشد: سال گذشته در فصل زمستان برخی از تولیدکنندگان صنعت فولاد با چالش هایی در زمینه تامین مواد اولیه روبرو بودند که بر اثر همکاری های سازمان ایمیدرو با بخش دولتی و شرکت های این حوزه، مشکل مربوطه برطرف شد.

رییس هیات عامل سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ضمن تاکید بر به روزآوری اطلاعات سامانه بومی سازی صنعت فولاد (که سال گذشته ایجاد شد)،گفت: نمایش قطعات و تجهیزات بومی سازی شده در دومین جشنواره و نمایشگاه فولاد اثر قابل توجهی در انعکاس دستاوردهای این صنعت دارد.

غریب پور ضمن یادآوری فعالیت و تمرکز شرکت ملی فولاد در تولید دانش برای این صنعت، افزود: یکی از موضوع های اساسی در این مسیر،‌ همگرایی انجمن فولاد و سازمان ایمیدرو است تا بتوان برنامه های بومی سازی را به شکل منسجم هدایت کرد.

براساس این گزارش، در نشست مزبور، رسول خلیفه سلطانی و رضا شهرستانی به ترتیب دبیر و عضو هیات مدیره انجمن یاد شده در زمینه برپایی نمایشگاه فولاد در دهه سوم دیماه جاری توضیحاتی ارایه کردند.